Фото без опису

4 квітня на базі Пляшевського ліцею Демидівської селищної ради відбулося засідання методичного об’єднання вчителів біології, хімії, основ здоров’я та основ медичних знань з проблеми «Сучасний компетентнісний урок. Яким йому бути?». На семінар прибули вчителі із закладів загальної середньої освіти Демидівської об’єднаної територіальної громади.

У теоретичній частині семінару Фещук А.А., вчитель хімії Демидівського ліцею, висвітлила питання «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу». Вона зауважила, що сучасний урок зорієнтований на реалізацію компетентнісного підходу в навчанні. Про компетентнісний підхід до роз’язування задач з хімії, тобто таких, що часто зустрічаються в реальному житті та потребують комплексного застосування набутих у школі знань та вмінь, говорила голова методичного об’єднання Прендецька В.І., вчитель біології та хімії Рудківського ліцею. Досвідом роботи з використання інтерактивних технологій на уроках хімії, основ здоров’я поділилася вчителька Пляшевського ліцею Бузан М.М. А вчителька біології Пляшевського ліцею Польова О.І наголосила, що специфіка навчального предмета «Біологія і екологія» зумовлює формування дослідницької компетентності учнів, яка полягає у здатності до пошуку та засвоєнню нових знань, вмінні визначати навчальні цілі та способи їх досягнення. Позитивно мотивують пізнавальну діяльність випускників створення дослідницьких проектів, робота з базами даних, використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Приклад практичного застосування проектної діяльності учасники семінару мали змогу побачити, відвідавши відкритий урок біології і екології у 10 класі ліцею. Свої проекти ліцеїсти представили у вигляді презентацій та виготовлених буклетів. Катерина Криштоф представила проект на тему «Адаптогени та адаптація», у якому визначила, що таке адаптогени та адаптація, її види, методи підвищення адаптаційних властивостей організму та визначення завдань та механізму дії адаптогенів. Марія Заводська виступила з проектом «Скринінг новонароджених», у якому зясувала поняття, що таке скринінг, для чого він здійснюється в медицині, для чого і як проводяться скринінг-програми новонароджених. Олеся Романюк представила роботу «Генетичний моніторинг у людських спільнотах», де зясувала, що таке генетичний моніторинг, його мета і основні напрямки та практичне застосування. Про генну терапію як сукупність генно-інженерних і медичних методів, скерованих на внесення змін в генетичний апарат соматичних клітин людини з метою лікування захворювань, впевнено та переконливо доповіла учениця Анастасія Ткачук.

Цікаво пройшов позакласний захід з хімії у 8 класі на тему «ЇЇ величність NaCl», котрий провела вчителька хімії та основ здоровя Пляшевського ліцею Бузан М.М. Завдяки використаним інтерактивним технологіям, учні замислилися над тим, що ж насправді містять продукти харчування, як організм реагує на певні речовини, зокрема, сіль.

У ході круглого столу присутні обмінялися думками щодо проведеного семінару. Учасники відмітили ефективність зібрання, подякували за корисну інформацію, яку вони планують використовувати у своїй педагогічній діяльності.

Сьомак Л.Я., заступник директора Пляшевського ліцею з навчальної роботи

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису