Зовнішня реклама
- Закон України «Про рекламу»
- Типові правила розміщення зовнішньої реклами (затверджені постановою Кабінету Міністрів України
- від 29 грудня 2003 р. № 2067)
- Правила розміщення зовнішньої реклами в Демидівській селищній раді (затверджені рішенням виконкому селищної ради від 28.02.2019 №27)
- Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Демидівської селищної ради (затверджений рішенням виконкому селищної ради від 28.02.2019 №27)
- Форма заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Форма дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Форма договору про надання у тимчасове користування місця для розміщення спеціальних рекламних конструкцій
РЕЄСТР ДОЗВОЛІВ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
№ дозволу |
Контрагент |
Місцезнаходження |
Тип рекламного носія |
Номер і дата рішення |
Термін дії |
01-2019 |
ФОП Дехтярчук Оксана Юріївна |
с. Лішня, вул. Млинівська (навпроти АЗС) |
Окремостояча рекламна конструкція типу «білборд», двосторонній, розміром 3,0х4,0 м |
№82 29.03.2019 |
10.04.2023 |
|
|
|
|
|
|
Інтерактивна карта рекламних носіїв
Пам’ятка при розміщенні конструкцій зовнішньої реклами в межах населених пунктів Демидівської селищної ради
Стадії отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами:
- Подання заявником заяви про встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу.
- Погодження примірників дозволу (виданих робочим органом) та проекту рекламної конструкції розташування рекламного засобу з відповідним органом та особами.
- Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Винесення на розгляд виконавчого комітету рішення про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету.
Необхідні документи
Для одержання дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами подає робочому органу заяву, до якої додаються у двох примірниках:
- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням спеціальної конструкції та кольоровим опорядженням;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
- письмове погодження власника місця, якщо це приватна власність.
Вимоги до проєктно-технічної документації
Вимоги до проєктно-технічної документації спеціальних конструкцій зовнішньої реклами:
Проєктування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами здійснюється спеціалізованими проєктними організаціями.
Проєктно-технічна документація повинна визначати основні характеристики спеціальної конструкції та її взаємозв’язок з оточуючим середовищем, містити розрахунки на надійність та стійкість навантаженням (вітровим, сніговим). Для розміщення дахових установок слід виконати попередню експертизу конструкцій даху, а при необхідності – несучих конструкцій будинку.
Проєкти спеціальних конструкцій зовнішньої реклами виконуються в наступному обсязі:
- фотофіксація припустимого місця розташування рекламоносія з трьох точок та викопіювання з карти масштабом 1:500 у 2-х примірниках;
- ескіз зовнішньої реклами з кресленням спеціальної конструкції або рекламоносія з основними габаритними розмірами, кресленнями фундаментів та вузлів кріплення, даними про застосовувані матеріали, про під’єднання до електропостачання, іншими технічними характеристиками, обов’язковим підписом проектанта щодо дотримання нормативних конструктивних та технічних вимог у 2-х примірниках.
На поданих проєктних матеріалах необхідно чітко вказати:
- назву організації замовника;
- назву проєктної організації, прізвище та ім’я автора проєкту (членів авторського колективу);
- дату виконання проєкту.