Зовнішня реклама
Пам’ятка при розміщенні конструкцій зовнішньої реклами
в межах населених пунктів Демидівської селищної ради
Стадії отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Подання заявником заяви про встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу.
- Погодження примірників дозволу (виданих робочим органом) та проекту рекламної конструкції розташування рекламного засобу з відповідним органом та особами.
- Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Винесення на розгляд виконавчого комітету рішення про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету.
Необхідні документи
Для одержання дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами подає робочому органу заяву, до якої додаються у двох примірниках:
- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням спеціальної конструкції та кольоровим опорядженням;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
- письмове погодження власника місця, якщо це приватна власність.
Вимоги до проектно-технічної документації
Вимоги до проектно-технічної документації спеціальних конструкцій зовнішньої реклами:
- Проектування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами здійснюється спеціалізованими проектними організаціями.
- Проектно-технічна документація повинна визначати основні характеристики спеціальної конструкції та її взаємозв’язок з оточуючим середовищем, містити розрахунки на надійність та стійкість навантаженням (вітровим, сніговим). Для розміщення дахових установок слід виконати попередню експертизу конструкцій даху, а при необхідності – несучих конструкцій будинку.
- Проекти спеціальних конструкцій зовнішньої реклами виконуються в наступному обсязі:
- фотофіксація припустимого місця розташування рекламоносія з трьох точок та викопіювання з карти масштабом 1:500 у 2-х примірниках;
- ескіз зовнішньої реклами з кресленням спеціальної конструкції або рекламоносія з основними габаритними розмірами, кресленнями фундаментів та вузлів кріплення, даними про застосовувані матеріали, про під’єднання до електропостачання, іншими технічними характеристиками, обов’язковим підписом проектанта щодо дотримання нормативних конструктивних та технічних вимог у 2-х примірниках.
- На поданих проектних матеріалах необхідно чітко вказати:
- назву організації замовника;
- назву проектної організації, прізвище та ім’я автора проекту (членів авторського колективу);
- дату виконання проекту.