РЕЄСТР ДОЗВОЛІВ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

№ дозволу

Контрагент

Місцезнаходження

Тип рекламного носія

Номер і дата рішення

Термін дії

01-2019

ФОП Дехтярчук Оксана Юріївна

с. Лішня, вул. Млинівська (навпроти АЗС)

Окремостояча рекламна конструкція типу «білборд», двосторонній, розміром 3,0х4,0 м

№82 29.03.2019

10.04.2023

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна карта рекламних носіїв

 

Пам’ятка при розміщенні конструкцій зовнішньої реклами в межах населених пунктів Демидівської селищної ради

Стадії отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами:

  1. Подання заявником заяви про встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу.
  2. Погодження примірників дозволу (виданих робочим органом) та проекту рекламної конструкції розташування рекламного засобу з відповідним органом та особами.
  3. Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
  4. Винесення на розгляд виконавчого комітету рішення про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
  5. Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету.

 

Необхідні документи

Для одержання дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами подає робочому органу заяву, до якої додаються у двох примірниках:

  • фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
  • ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням спеціальної конструкції та кольоровим опорядженням;
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
  • письмове погодження власника місця, якщо це приватна власність.

 

Вимоги до проєктно-технічної документації

Вимоги до проєктно-технічної документації спеціальних конструкцій зовнішньої реклами:

Проєктування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами здійснюється спеціалізованими проєктними організаціями.

Проєктно-технічна документація повинна визначати основні характеристики спеціальної конструкції та її взаємозв’язок з оточуючим середовищем, містити розрахунки на надійність та стійкість навантаженням (вітровим, сніговим). Для розміщення дахових установок слід виконати попередню експертизу конструкцій даху, а при необхідності – несучих конструкцій будинку.

Проєкти спеціальних конструкцій зовнішньої реклами виконуються в наступному обсязі:

  • фотофіксація припустимого місця розташування рекламоносія з трьох точок та викопіювання з карти масштабом 1:500 у 2-х примірниках;
  • ескіз зовнішньої реклами з кресленням спеціальної конструкції або рекламоносія з основними габаритними розмірами, кресленнями фундаментів та вузлів кріплення, даними про застосовувані матеріали, про під’єднання до електропостачання, іншими технічними характеристиками, обов’язковим підписом проектанта щодо дотримання нормативних конструктивних та технічних вимог у 2-х примірниках.

На поданих проєктних матеріалах необхідно чітко вказати:

  • назву організації замовника;
  • назву проєктної організації, прізвище та ім’я автора проєкту (членів авторського колективу);
  • дату виконання проєкту.