Застосування РРО/ПРРО у разі реалізації на території села, селища підакцизних товарів
Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що підакцизні товари (продукція) – товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД, на які Податковим кодексом України встановлено ставки акцизного податку.
До підакцизних товарів належать спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (крім квасу «живого» бродіння). Також, щодо пива, вина (в т.ч. столового), сидру та пері без додавання спирту встановлюються ставки акцизного податку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями затверджено Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.
Пунктом 1 Переліку визначено, що фізичні особи - підприємці, які сплачують єдиний податок, мають право здійснювати розрахунки без застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) при здійсненні роздрібної торгівлі на території села, селища товарами (крім підакцизних товарів).
Враховуючи викладене, якщо ФОП – платники ЄП другої – четвертої груп здійснюють реалізацію на території села, селища пива, сидру, столових вин та пері без додавання спирту, то у відповідності до п. 1 Переліку такі суб’єкти господарювання втрачають пільгу щодо можливості проводити розрахункові операцій з використанням РК та КОРО, оскільки, здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами, а отже мають застосовувати РРО та/або ПРРО на загальних підставах.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»