Фото без опису

Сьогодні, поліцейський офіцер громади Марія Довгаюк провела профілактичну роботу з працівниками селищної ради та місцевими мешканцями щодо запобігання шахрайствам. Розповіла про різні види шахрайських схем, які використовують зловмисники. Звернула увагу на ті, що з'явилися в умовах воєнного стану та наголосила, що найбільш розповсюдженими є шахрайства телефоном, коли злочинці представляються працівниками служби безпеки банків та випитують дані про їх банківські картки та іншу конфіденційну й особисту інформацію, після чого з карток громадян зникають гроші. Офіцер громади надала рекомендації, як не стати жертвою фішингу.  

Ось 3 головних поради, як не стати жертвою шахраїв в інтернеті.

1. Не надавати особисті дані на незнайомих сайтах. Паспортні та платіжні дані, телефон, логін і пароль в інтернеті надавати тільки в разі 100% впевненості, що перебуваєте на офіційних сайтах.

2. Не робити великих передоплат при покупці в інтернет-магазині. Краще використовувати спосіб покупки – накладений платіж. Тоді можна отримати товар, оглянути його і після цього оплатити.

3. Не користуватися підозрілими сервісами або пропозиціями інших людей. Люди або сервіси, що пропонують швидкий заробіток або допомогу в рішенні кредитних труднощів часто виявляються шахраями.

Що робити, якщо ви стали жертвою інтернет-шахраїв.

Якщо ви стали жертвою шахраїв в інтернеті, перше, що потрібно зробити – звернутися в поліцію. Зателефонуйте за номером 102 або вирушайте до найближчого відділення, зібравши всі докази факту шахрайства.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису