У тестовому режимі запрацював сервіс "Відкрите місто"
У тестовому режимі запрацював сервіс "Відкрите місто"
Відсьогодні у тестовому режимі Демидівська селищна рада запустила сервіс "Відкрите місто". Це краудсорсингова інтернет-платформа для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також для самоорганізації громадян.
Всі бажаючі змінювати громаду на краще можуть скористатись наступним посиланням.
Як жителям Демидівщини користуватися цим сервісом?
Щоб поскаржитися на певну проблему, необхідна реєстрація в системі. Клацаємо на авторизацію у верхньому правому куті.
Вказуємо електронну адресу, прізвище та ім’я, громаду і вигадуємо пароль. Далі треба перевірити електронну скриньку, куди вже прийшов лист з посиланням або кодом-підтвердженням. Тепер ви авторизовані. Наступного разу ви зможете зробити вхід через електронку і пароль.
Щоб додати проблему, необхідно натиснути на червону кнопку "Повідомити". Тоді платформа одразу ж запропонує перелік типів та категорій, до яких може відноситися ваша проблема. Запит може стосуватися безпосередньо населеного пункту, доріг, дворів та прибудинкових територій, громадського транспорту тощо. Залежно від того, який тип проблеми ви оберете, система запропонує окремий перелік категорій.
Як тільки ви їх оберете, опинитеся на наступній сторінці. Тут вже потрібно вказати точну адресу на карті і натиснути зелену кнопку "Наступний крок".
Тепер вам необхідно назвати проблему та описати її в окремому вікні, чим детальніше — тим краще. За бажанням до кожного запиту можна прикріпити фотографію.
Лишається натиснути останню кнопку — "Повідомити" — і подумки поставити плюсик своїй активній громадянській позиції. Ваша проблема потрапила на модерацію і на неї мусять відповісти.
Що з повідомленням відбувається далі
Спочатку скарга проходить модерацію спеціаліста із селищної ради. Він відсіює неадекватні звернення та визначає відповідальний відділ чи комунальне підприємство, яке вирішуватиме запит. Він отримує жовтий статус "Прийнято в роботу", коли відповідальна організація вже отримала листа про ваш запит і визначила конкретного виконавця.
Він може поставити уточнювальні запитання в коментарях, або ж інші мешканці можуть долучитися до обговорення. Кожен зареєстрований учасник може коментувати подані проблеми або долучати фотографії. Тут має з’явитися і відповідь уповноваженого.
Сервіс "Відкрите місто" працюватиме у тестовому режимі протягом місяця. За цей час аналізуватимуться механізми комунікації, прийняття та обробки запитів.
Проєкт «Civic tech – інструмент якісної взаємодії» реалізується Асоціацією міст України та ГО «Стратегії розвитку громад» у межах проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконується Фондом Східна Європа за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Національну платформу е-демократії E-DEM створено в межах швейцарсько-української Програми EGAP, що впроваджується Фондом Східна Європа.