«Встановіть новий застосунок вашого банку»: кіберполіція попереджає про шахрайську схему

Українцям почали надходити телефонні дзвінки та повідомлення від шахраїв, які представляються працівниками однієї з банківських установ. 

📱 Зловмисники повідомляють громадянам, що старий мобільний застосунок нібито перестав працювати й необхідно завантажити новий. 

Надалі шахраї надсилають фішингові посилання на завантаження програми буцімто з офіційного чат-бота в одному з месенджерів. Таким чином аферисти отримують авторизаційні дані клієнтів банку.

Потім зловмисники переконують потерпілих назвати комбінацію символів, що надійшли в смс-повідомленнях чи дзвінках від справжньої служби підтримки банку, завдяки чому отримують доступ до інтернет-банкінгу громадян і викрадають кошти.

Кіберполіція закликає українців не довіряти дзвінкам з невідомих номерів та повідомленням, які надходять в месенджерах, навіть якщо вони надіслані від контактів, зовні схожих на справжні.

Також нагадуємо про заборону передавати стороннім особам коди, що надходять в СМС-повідомленнях, банківських застосунках чи через телефонні дзвінки. Пам’ятайте, що банківські працівники ніколи не запитують ці дані.

📞 Якщо ви отримали нібито від банку повідомлення про необхідність вчинення певних дій, то краще самостійно перетелефонуйте до служби підтримки та переконайтеся в правдивості отриманої інформації. Також перевірте на офіційному сайті відповідної фінустанови, чи дійсно вона проводить ті, чи інші акції, заміну старих мобільних застосунків на нові тощо.

Фото без опису