Про підсумки тижня трудового навчання та профорієнтаційної роботи
Під час проведення тижня трудового навчання та профорієнтаційної роботи проводилися заходи, які надавали інформацію про види професій для подальшого визначення учнями їх професійної кар’єри.
Здійснювати пошук інформації та її накопичення про заклади освіти, умови вступу, спеціальності, які можна там здобути практично не можливо в наш час без використання мережі Інтернет. Опрацювавши наявну літературу, буклети шкільної бібліотеки, учні здійснили порівняльні характеристики зібраної інформації використовуючи мережу Інтернет. Учні із зацікавленістю переглядали дану інформацію визначаючи собі певні пріоритети в подальшому виборі своєї майбутньої професії.
Зокрема були проведені змагання серед учнів 5-9 класів по виготовлення предметів декоративно-ужиткового мистецтва. Представники від 7-9 класів виготовляли декоративну поличку під квіти, а учні 5-6 класів декоративну підставку під горнятко. Завдання, що виконували учні не лише вдосконалювало їх практичні вміння працювати відповідним столярним інструментом читати креслярську документацію, а й розвивало просторову уяву та технічне мислення при вирішені творчих питань щодо виготовлення виробу.
Із старшокласниками був проведений круглий стіл-обмін думок «Мій професійний вибір»,де кожний учасник ділився думками про свій майбутній вибір професії, її важливість та необхідність с сучасних реаліях. Виготовлення будь-якого виробу не можливе без наявної конструкторсько – технологічної документації. Маючи більш глибокі знання з предмету учні 10-11 класу виконували роль своєрідного конструкторського центру, завданням якого було розробити відповідну документацію на об’єкти праці в шкільній майстерні.
Також здійснювалась віртуальна подорож у калейдоскоп професій, що можна отримати навчаючись у Радивилівському професійному ліцеї. Демонструвались короткотривалі відеоролики, що презентували конкретну професію. Переглядаючи цю інформацію можна було побачити в яких умовах проживають і навчаються ліцеїсти, матеріальну-технічну базу закладу, що підвищило інтерес учнів до РПЛ.